luni, 9 august 2010

Sergiu Jăpălău - 2 goluri la debut!

A revenit Roșcatul


Vi-l mai amintiți pe băiatul roșcat, tuns scurt, rău ca un câine, care făcea spectacol la Dacia după plecarea lui Golban? Cel care-i luase căpitanului locul în atac, dar cel mai important - l-a făcut uitat foarte rapid pe fostul simbol al clubului? Se numește Sergiu Jăpălău sau pur și simplu Rîjîi (roșcatul). Ei bine, astăzi Roșcatul a revenit în campionatul Moldovei. De aceată dată la Rapid Ghidighici. Dar ce revenire a avut! A adus prima victorie a Rapidului în actuala stagiune de campionat cu o dublă ca în zilele bune.

De menționat și inspirația lui Petru Efros, care a insistat ca Jăpălău să fie legitimat pe ultima sută de metri. În repriza secundă Efros i-a introdus în teren pe Franțuz și Jăpălău, iar aceștia au făcut scorul. Bineînțeles, ajutați de coechipieri. Franț a centrat decisiv la ambele goluri marcate de Roșcat. Iar Efros, contestat aiurea de anonimi, a arătat că știe meserie. Sigur că e greu să spui despre valoarea unui antrenor doar după un meci. Dar eu spun asta având experiența unui an întreg de colaborare cu el, zi de zi. În plus, cei care au văzut meciul Rapid - Milsami 0-1, iar astăzi au urmărit partida Rapid - FC Tiraspol 2-0, înțeleg de ce spun asta.

M-a surpins plăcut rezultatul meciului Dacia - Academia 0-0. Nu pentru că aș fi suporter al Academiei sau că nu mi-ar place de Dacia. Am fost surpins plăcut de corectitudinea cu care au jucat cele două echipe (n-am văzut meciul, dar rezultatul vorbește de la sine). Nu este un secret că Academia este echipa lui Igor Dobrovolski, care în paralel antrenează Dacia. De aici mulți au anticipat, inclusiv eu, un rezultat favorabil Daciei, că așa e în familie. Nu știu ce a fost acolo. Eram gata să pariez că Academia va pierde. Dar m-am înșelat. Recunosc că am fost nedrept cu aceste două echipe, fapt pentru care le cer scuze și le transmit un sincer respect pentru corectitudine.

sursa: Blogul lui Sandu Grecu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu